30-lecie Domu Dziennego Pobytu

List Gratulacyjny

Dom Dziennego Pobytu jest ośrodkiem wsparcia zapewniającym pomoc osobom starszym i samotnym, które ze względu na wiek, chorobę czy niepełnosprawność takiej pomocy potrzebują.

30-lecie Domu Dziennego Pobytu to Jubileusz będący szczególnym momentem do podsumowania działalności, oraz powód do dumy i satysfakcji.

Pragniemy złożyć najserdeczniejsze gratulacje i wyrazy uznania wszystkim Pracownikom, za dotychczasowe osiągnięcia, zaangażowanie i pomoc potrzebującym.

Życzymy wszelkiej pomyślności, wytrwałości, a także nieustającej wiary w sens działalności Domu Dziennego Pobytu. Życzymy również wielu dalszych sukcesów w pracy na rzecz i dla dobra drugiego człowieka.

Ewa Lijewska-Małachowska Dyrektor Bolesławieckiego Ośrodka Kultury – Międzynarodowego Centrum Ceramiki wraz z pracownikami.

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06

Kolorowy Świat Dziecka

26 maja

godz. 10.00

plakat maly

Komu piosenkę…

Uczestnicy pracowni wokalnej Bolesławieckiego Ośrodka Kultury – Międzynarodowego Centrum Ceramiki dali prawdziwy popis swoich umiejętności podczas piątkowego koncertu w Centrum Integracji Kulturalnej „Orzeł”. Chwilami melancholijnie, namiętnie i wesoło. Taką mieszankę emocji słuchaczom zafundowali wokaliści, którzy na co dzień swój talent szlifują pod okiem instruktor Barbary Lendzian.

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Muzyka Barokowa w Bolesławieckiej Bazylice Maryjnej

Dyrektor Narodowego Forum Muzyki, dyrygent i animator życia kulturalnego Dolnego Śląska – Andrzej Kosendiak – wystąpił wraz z zespołem Wrocław Baroque Ensemble na koncercie muzyki dawnej. W programie koncertu znalazły się wszystkie zachowane dzieła znanego polskiego kompozytora – Stanisława Sylwestra Szarzyńskiego. Podczas koncertu usłyszeć można było m.in. Sonatę na dwoje skrzypiec i basso continuo – to jedyny znany czysto instrumentalny utwór Szarzyńskiego, uznawany za jednen z najwybitniejszych kompozycji polskiego baroku. Muzycy Wrocław Baroque Ensemble wraz z solistami zaprezentowali także motet Ad hymnos ad cantus przeznaczony na dwa soprany, alt, tenor, bas i zespół instrumentalny. Tego wieczoru usłyszeliśmy ponadto koncerty kościelne kompozytora: Pariendo non gravarisVeni Sancte Spiritus oraz Iesu spes mea. Ten ostatni (Jezu, moja nadziejo) jest uznawany za najpiękniejszy koncert Szarzyńskiego – kompozytor wykorzystał w nim melodię pieśni kościelnej Przez czyśćcowe upalenia.

  • 01
  • 03
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 42
  • 47
  • 48
  • 49
  • 54
  • 57
  • 60
  • 66
  • 70
  • 75
  • 79
  • 83
  • 85
  • 87